Temasys brengt nulcodecomponent uit voor realtime video, chatten en co-browsen in het Appian-platform.

Slepen-en-neerzetten-component verbetert realtime communicatie in Appian-toepassingen

SINGAPORE - Media OutReach - 29 juli 2019 - Temasys heeft aangekondigd dat het een volledig gecertificeerde nulcodecomponent heeft uitgebracht, die het eenvoudig maakt voor ontwikkelaars om de Skylink realtime communicatie van Temasys in te bedden in applicaties ontwikkeld op het Appian low-code platform. De component biedt een superieure klantervaring doordat hij servicemedewerkers in staat stelt om klanten te binden met veilige video, audio, chat en co-browsing. De component kan worden gebruikt met elke Appian-applicatie, waaronder Appian's Intelligent Contact Center (ICC).

"Organisaties die goed scoren op het gebied van klantenservice doen dit door snelle, persoonlijke en probleemloze ervaringen te bieden via alle kanalen die een klant wil gebruiken", aldus Arturo Oliver, Senior Director productstrategie bij Appian. "Met ICC willen we het gemakkelijk maken om die vloeiende omnichannelervaring te creëren. Bovendien biedt de nieuwe Temasys-component onze klanten snel waar voor hun geld."

Alle communicatie met behulp van de Temasys Skylink Real-Time Communications-component voor Appian is end-to-end gecodeerd, met inbegrip van alle gegevens die tussen toepassingen worden verzonden. Dit betekent minder zorgen voor IT, de klantenservice en de leiders van de contactcenters die ervoor moeten zorgen dat spraak- en videogesprekken, instant messages en co-browsing van klanten volledig beschermd zijn.

"We zijn verheugd om samen te werken met Appian om de wereldwijd toonaangevende realtime communicatietoepassingen van Temasys aan grote ondernemingen aan te bieden ", zegt Bent Rye, CEO van Temasys. "Het is een win-win samenwerking die van grote waarde is voor onze gezamenlijke klanten."

Over Temasys Communications

Temasys Communications is een toonaangevend communicatieplatform-as-a-service 2.0 (CPaaS 2.0) bedrijf met kantoren in Singapore, Thailand en Palo Alto, Californië. Wij bieden realtime communicatietechnologieën en -diensten aan via het Skylink WebRTC-platform. Dit platform biedt een veilige, betrouwbare en schaalbare infrastructuur, waarmee bedrijven en applicatieontwikkelaars gemakkelijk interactieve functies in real time - zoals live spraak en video, messaging, bestandsoverdracht, schermdeling en meer - in hun applicaties en websites kunnen integreren.

Toonaangevende bedrijven in de sectoren gezondheidszorg, financieel beheer, e-commerce en e-learning vertrouwen op Temasys om talloze realtime interacties mogelijk te maken die dagelijks via audio-, video- en datastromen lopen. Temasys Skylink overbrugt de kloof tussen pure open-source WebRTC en een complete bedrijfsoplossing die voldoet aan de eisen van de carrier, met gebruiksvriendelijke API's en SDK's, toegankelijke documentatie en een hoog opgeleid klantenserviceteam.

Temasys Communications

29 Jul 2019